Історія
2015
В рамках 85-го Женевського автосалону компанія SUZUKI представила відразу дві світові прем'єри концепт-карів: iK-2 і iM-4. Концепт iK-2 являє собою ідеальний компактний автомобіль з бездоганним поєднанням гармонії і сили. iK-2 органічно поєднує всі ключові характеристики і переваги цього класу. iM-4 поєднує в собі передові технології, оригінальний дизайн і легендарну спадщину повного приводу SUZUKI.

2014
На Міжнародному Автосалоні в Парижі відбулася світова прем'єра SUZUKI Vitara, створена на базі концепт кара iV-4.

2013
На 65-му Міжнародному автосалоні у Франкфурті SUZUKI представила світову прем'єру концептуальної моделі компактного позашляховика iV-4.

2012
На Паризькому Міжнародному Автосалоні представлений концепт-кар SUZUKI S-Cross, який представляє собою новий кросовер SUZUKI в сегменті С.

2012
SUZUKI Indomobil Motor, дочірня компанія корпорації SUZUKI Motor в Індонезії, почала випуск семимісного мінівена Ertiga.

2012
На 82-му Міжнародному автосалоні в Женеві компанія SUZUKI представила свої новітні розробки в області екологічних компактних автомобілів: G70 - компактний автомобіль майбутнього, що відрізняється високою паливною ефективністю і низьким рівнем викидів CO2, а також Swift Range Extender, запас ходу якого тільки на енергії акумулятора складає 30 км/год.

2012
SUZUKI і британська компанія Intelligent Energy заснували спільне підприємство SMILE FC з розробки та виробництва систем паливних елементів з метою організації випуску екологічних транспортних засобів майбутнього покоління - мотоциклів та автомобілів.

2012
SUZUKI Swift Sport переміг у престижній європейській премії журналу «What Car?» І був визнаний кращою покупкою 2012 року серед «гарячих хетчбеків».

2011
На Міжнародному Автосалоні в Токіо відбулася світова прем'єра Swift EV Hybrid (Swift Range Extender) і концепту автомобіля майбутнього Regina (G70).

2011
На Міжнародному автосалоні у Франкфурті представлена серійна версія Swift Sport нового покоління.

2011
Керуючи спеціально допрацьованим SUZUKI SX4 Hill Climb Special (Monster Sport 2011), Нобухіро «Монстр» Таджима б'є попередній світовий рекорд і здобуває шосту перемогу поспіль на 89-му щорічному високогірному ралі Pikes Peak International Hill Climb.

2011
На Міжнародному Автосалоні в Нью-Йорку компанія SUZUKI представила дві нові концептуальні версії седана Kizashi: Kizashi Apex Concept і Kizashi EcoCharge Concept.

2010
Swift був визнаний «Автомобілем року» за версією RJC (Конференція автомобільних дослідників і журналістів в Японії), а також займає перше місце в гонці Junior World Rally Championship.

2010
Агентство AutoPacific опублікувало результати 14-го щорічного рейтингу задоволеності транспортним засобом (Annual Vehicle Satisfaction Survey), згідно з яким SUZUKI Kizashi був визнаний кращим автомобілем 2010 року.

2010
На Женевському автосалоні SUZUKI представила оновлену версію Grand Vitara. Ця модель була створена спеціально для європейського ринку. Міський позашляховик, втративши запасне колесо на задніх дверях, знайшов новий, більш стильний зовнішній вигляд, що відповідає найсучаснішим вимогам мегаполісу.

2010
На Міжнародному Автосалоні в Женеві відбулася прем'єра серійної версії Kizashi.

2009
В черговий раз підтверджуючи репутацію світового лідера у виробництві компактних автомобілів, компанія представляє на Tokyo Motor Show дві останні концептуальні моделі - New Alto Concept і Swift Plug-in Hybrid. Новинки стають втіленням нової концепції SUZUKI - «Маленькі автомобілі великого майбутнього».

2009
На моторшоу в Чикаго компанія представила перший серед модельного ряду SUZUKI середньорозмірний пікап, який отримав ім'я Equator.

2009
До 100-річчя компанії в Токіо відкрився Музей SUZUKI.

2008
На Паризькому автосалоні компанія SUZUKI представляє новий компакт Alto - втілення досвіду і знань SUZUKI в створенні невеликих автомобілів.

2008
У 2008 році відбулося оновлення SUZUKI Grand Vitara третього покоління. Крім невеликих зовнішніх змін, в лінійці двигунів SUZUKI Vitara з'явилися нові 2,4 л і 3,2 л. В оновлену версію була впроваджена система утримання автомобіля на підйомі і спуску (для двигуна об'ємом 3,2 л), поліпшена шумоізоляція, змінився дизайн решітки радіатора і бампера, з'явилися нові кольори кузова, збільшилися загальна довжина і довжина переднього звису автомобіля, бічні дзеркала стали оснащені вбудованими сигналами покажчика повороту.

2007
Початок продажів SX4 Sedan.

2006
На автосалоні в Нью-Йорку відбулася прем'єра XL-7 другого покоління з бензиновим двигуном V6 об'ємом 3,6 л. і потужністю 250 к.с. Семимісний кросовер SUZUKI XL-7 другого покоління розроблявся спеціально для американського ринку. Автомобіль мав дуже стильну і солідну зовнішність: великі фари, потужна радіаторна решітка і масивні колісні арки. Салон SUZUKI XL-7 відрізнявся своєю просторістю і навіть на третьому ряду сидінь пасажири могли відчувати себе комфортно.

2005
На автосалоні у Франкфурті пройшла світова прем'єра третього покоління SUZUKI Grand Vitara. Автомобіль здобув сучасний привабливий дизайн, а найголовнішим технічним нововведенням була відмова від несучої рами і використання постійного повного приводу замість того, що підключається тимчасово, а також повністю незалежна підвіска. У той же час автомобіль зберіг позашляховий потенціал попередника. Всі 5-дверні автомобілі SUZUKI Grand Vitara отримали 4-х режимну повнопривідну трансмісію з міжосьовим диференціалом підвищеного тертя. З-дверна модель з 1,6 л двигуном була оснащена спрощеною однорежимного трансмісією.

2001
На автосалоні в Детройті вперше був представлений Grand Vitara XL-7. В основі автомобіля розтягнута стандартна лонжеронная рама 5-дверного Grand Vitara. Колісна база збільшилася з 2480 до 2800 мм, а довжина зросла з 4195 до 4685 мм. Позашляховик вийшов більш солідним і респектабельним, ніж його попередник. Головна перевага Grand Vitara XL-7 - просторий салон, який мав три ряди сидінь і міг розмістити до 7 осіб.

2000
SUZUKI досягає 12-го місця серед автовиробників світу з величиною продажів близько 1,8 мільйона одиниць в рік, а також стає найбільшою японською автомобільною компанією в США зі збільшенням продажів на 22% в рік.

1999
SUZUKI починає виробництво найпотужнішого в світі серійного мотоцикла - GSX1300R Hayabusa.

1998
У 1998 році вийшов SUZUKI Grand Vitara другого покоління. Автомобіль став ширше, вище і довше. З'явилися нові двигуни і оновився дизайн. Нове ім'я - Grand Vitara - відобразило характер нової моделі. Автомобіль зберіг технологічну перевагу позашляховика - рамну конструкцію і залежну підвіску задніх коліс.

1995
На автосалоні у Франкфурті однією з найбільш очікуваних прем'єр став автомобіль SUZUKI Vitara X-90. Розроблений на базі Vitara, він був унікальний і компактний - загальною довжиною 3,71 м. Його ключовими характеристиками були двомісний дизайн і знімний дах зі скла з двох частин, який можна було зберігати в багажному відділенні.

1991
Дебютує SUZUKI Vitara Long. П'ятидверний кузов довжиною 3,98 мм мав досить місця для п'ятьох дорослих пасажирів. Задні сидіння складалися, щоб збільшити простір для багажу. Завдяки автомобілю Vitara Long компанія SUZUKI завоювала серця нових покупців, продажу бренду SUZUKI почали активно рости.

1991
Прем'єра двомісного купе SUZUKI Cappuccino.

1988
З'явилася всесвітньо відома модель SUZUKI Grand - Vitara (Escudo), оснащена 1,6-літровим двигуном потужністю 95 к.с. і повним приводом.

1985
SUZUKI відкриває заводи в Іспанії і США, де була заснована компанія SUZUKI of America Automotive Corp., яка почала випуск автомобілів SUZUKI.

1982
Компанія отримує кубки виробника в Motocross Grand Prix 500 (6 разів) і в World Road Race Grand Prix 500 (7 разів поспіль).

1982
SUZUKI вперше представляє публіці 4-колісний мотовсюдихід Quad Runner LT125, що став засновником класу квадроциклів.

1981
Розпочато випуск моторолера Gemma з двигуном 50 см3.

1979
На японський ринок виходить новий автомобіль Alto.

1977
Вперше представлений компактний автомобіль SUZUKI Cervo.

1970
На ринок виходить модель SUZUKI Jimny, яка успішно випускається і донині (серія LJ). Позашляховик Jimny став першим повнопривідним автомобілем марки SUZUKI. Назва моделі складена з двох слів - «джип» і «міні».

1967
З'являється модель легкового автомобіля SUZUKI Fronte.

1965
Компанія SUZUKI освоює ще одну сферу діяльності - човнові мотори, випускаючи D55 з двигуном потужністю 5,5 к.с. На свої човнові мотори компанія надає трирічну гарантію - найдовшу з коли-небудь пропонованих конкурентами на цьому ринку.

1955
SUZUKI приступає до випуску автомобілів і представила свою першу модель - компактну малолітражку Suzulight. Автомобіль поєднує в собі кілька нововведень, які вперше були застосовані спільно на серійному автомобілі: передній привід, незалежна підвіска і рульовий механізм рейкового типу.

1953
Випущений перший SUZUKI Diamond Free - мотоцикл з двотактним двигуном об'ємом 60 см3, який виграв у своєму класі гонку Mount Fuji Hill Climb. Так почалася історія численних перемог техніки SUZUKI в авто- і мотоспорті.

1951
Беззмінний голова компанії, оцінивши потреби середнього класу в недорогому транспортному засобі, вирішує створити абсолютно новий його тип. В результаті був винайдений моторизований велосипед, названий Power Free. Його система була настільки раціональна і зручна, що уряд надав SUZUKI фінансову субсидію на продовження розробок.

1939
Випущені кілька компактних автомобілів дослідного зразка. Але початок Другої світової війни змушує компанію SUZUKI переорієнтуватися на більш нагальні потреби країни і повернутися до виробництва ткацьких верстатів.

1920
Мічіо Сузукі збільшує виробничі потужності на тлі зростаючої економіки Японії. Компанія розширюється і отримує назву SUZUKI Loom Company.

1909
Двадцятидворічний тесляр Мічіо Сузукі розробляє модель ткацького верстата з ножним приводом і починає його виробництво. Він працює в одному з приміщень орендованого ним складу в невеликому селі Хамаматсу на узбережжі Японії.
