
Компанія «Технік-Центр», стала «Дилером року 2016» - завоювала найвищі показники за результатами продажів, динаміки, частки ринку в регіоні та якості сервісу.
ДП «АВТО Інтернешнл», офіційний дистриб'ютор автомобілів і мототехніки SUZUKI в Україні, озвучив результати діяльності в Україні в 2016 році і окреслив плани розвитку на поточний рік на дилерській конференції. Офіційний захід відбулося 21 лютого 2016 року в Києві.
За підсумками 2016 року в Україні було реалізовано 1 770 автомобіль SUZUKI з приростом частки бренду до 2,8% *. Ключовими подіями минулого року стала презентація оновленого кросовера SUZUKI SX4, який вже встиг добре зарекомендувати себе серед українців. Також закріпила свої топові позиції і модель Suzuki Vitara, яка стала лідером в продажах в класі B-SUV.
Високих результатів і досягнень бренду SUZUKI зобов'язаний правильної цінової і маркетингової політики, безпосередньо модельному ряду, який забезпечує потреби українців: широкий вибір повно- та передньопривідних автомобілів як з автоматичною, так і механічною коробками передач, високим кліренсом, різноманітними комплектаціями японського якості в актуальних для нашого ринку сегментах кросоверів і позашляховиків.
На конференції також були відзначені Кращі Дилери SUZUKI за підсумками роботи в 2016 році. «Дилером року» став представник бренду в Харкові - компанія «Технік-Центр», що завоював найвищі показники за результатами продажів, динаміки, частки ринку в регіоні та якості сервісу.
У планах ДП «АВТО Інтернешнл» на 2017 рік підвищити частку ринку до 3%. Об'емообразующіе моделями SUZUKI стануть міські кросовери Vitara і SX4, а в другій половині року очікуються новинки, які доповнять модельний ряд і розширять вибір для українців.