
ДП «АВТО Інтернешнл», офіційний дистриб'ютор автомобілів і мототехніки SUZUKI в Україні, оприлюднив результати діяльності у 2015 році та окреслив плани розвитку на поточний рік на дилерській конференції. Офіційний захід відбувся 10 березня 2016 року в готелі «ALFAVITO Kyiv» в Києві.
SUZUKI піднялися вгору на 9 позицій і перемістилися на 14-е місце в загальному рейтингу продажів нових автомобілів за підсумками 2015 року, реалізувавши українським споживачам 1201 автомобіль*. Частка бренду зросла практично вдвічі до 2,6% (порівняно з часткою в 1,4% у 2014 році) на тлі загальної стагнації ринку України.
Ключовими подіями минулого року стала презентація нового кросовера SUZUKI Vitara, який за короткий термін до кінця 2015 року вийшов в лідери B-SUV сегменту і завоював титул «Автомобіля року 2016 в Україні» у класі «Малий кросовер». Міський SUV С-класу новий SX4 значно примножив ряди своїх шанувальників, збільшивши продажі майже вдвічі і зайнявши 28 місце серед 367 всіх моделей*. Свою популярність серед українських клієнтів підтвердив завжди актуальний для вітчизняних дорожніх умов позашляховик Grand Vitara, частка продажу якого в модельному ряді SUZUKI зайняла 23%.
Високих результатам і досягнень бренду SUZUKI зобов'язаний правильній ціновій і маркетинговій політиці, безпосередньо модельному ряду, який забезпечує потреби українців: широкий вибір повно- та передньопривідних автомобілів як з автоматичною, так і механічною коробками передач, високим кліренсом, різноманітними комплектаціями, японською якістю в актуальних для нашого ринку сегментах кросоверів і позашляховиків.
На конференції також були відзначені Кращі Дилери SUZUKI за підсумками роботи в 2015 році. «Дилером року» став представник бренду у Львові - компанія «Автостар», який завоював найвищі показники за результатами продажів, динаміки, частки ринку в регіоні та якості сервісу. Друге місце зайняла компанія "Альфа М Плюс", м.Харків, що відкрила новий шоурум восени 2015 року. На третьому місці Дилер з м. Одеса - компанія «Автотрейдинг-Одеса».
У планах ДП «АВТО Інтернешнл» на 2016 рік наростити частку ринку до 2,9% і реалізувати не менш як 1600 автомобілів SUZUKI. Об'ємоутворюючими моделями SUZUKI стануть міські кросовери Vitara і SX4, з травня відновляться поставки позашляховика Grand Vitara з двигунами, адаптованими під вимоги стандартів Евро5, як і раніше нішові сегменти малогабаритного позашляховика і малого міського авто займуть відповідно Jimny і Swift.
* За даними групи AUTO Consulting.