ціна від

427 900 грн.

Час отримувати задоволення. Час грати. Новий Suzuki Vitara подарує вам гострі відчуття. Чи не стримуйте себе - нехай відчуття азарту з'являється у вас кожен раз, коли ви сідаєте за кермо.

Огляд 360°

Огляд 360°

 Не важливо, зібралися ви в тривалу подорож по автостраді або робите рутинну поїздку по місту. Відкрийте для себе безкомпромісну керованість і неповторну динамічність.

Колір кузова

26U Білий (Superior White)

360°

Колір кузова

Колір кузова

Технології

Технології

Двигуни

Зустрічайте оновлену Vitara з двома турбірованнимі двигунами. На додаток до відомого потужному двигуну об'ємом 1,4 BOOSTERJET прямого вприскування з турбонадувом, яким був оснащений Vitara S, в оновленій Vitara також буде доступний новий силовий агрегат - 1,0 BOOSTERJET.

Новий двигун 1.0 BOOSTERJET

Новий двигун 1.0 BOOSTERJET

5-ступенева механічна коробка передач

Агрегат постійно вдосконалюється. У моделях 2019 року інженери посилили жорсткість корпусу коробки, щоб збільшити її ресурс, знизити рівень шуму і вібрації в салоні. Діапазон передавальних чисел доведений до ідеалу. Ви можете все так же насолоджуватися динамічним розгоном при ручному управлінні, і не переживати про витрату палива. (Поставляється з двигуном 1,0 BOOSTERJET)

Технологія ALLGRIP 4WD

Створена в 1970 році технологія постійно вдосконалюється. Інженери Сузуки довели систему повного приводу практично до ідеалу. Автомобіль здатний легко долати будь-які перешкоди на своєму шляху. Дорожнє покриття не має значення. Бруд, пісок, сніг, глина - в будь-якій ситуації Suzuki Vitara, оснащений ALLGRIP 4WD довезе вас до мети. Найголовніше - для подорожей за межами автострад тепер не потрібно проходити спеціальну підготовку. Електронні системи візьмуть всю складну чорнову роботу на себе. Вам потрібно лише вибрати напрямок.

Світлодіодні фари

Яскраві, стильні і економічні. Працюють в режимі ближнього світла. У нових моделях з'явилася окантовка блакитного кольору на прожекторної оптиці. Це робить стиль Сузукі Вітара виразним і індивідуальним.

Дисплей мультисенсорний

Збільшена діагональ дисплея - тепер 7 ". Поверхня - мультисенсорная. Це означає, що управляти зображенням можна відразу декількома пальцями. Дуже зручно, наприклад, коли потрібно змінити масштаб карти в навігаційній системі. Покращена функція Hands-free, щоб ви могли безпечно говорити по телефону під час руху. Чотири нових режиму: Прослуховування, Дзвінок, Рух, Підключення, щоб ви могли повністю контролювати мультимедіа в будь-якій ситуації.

SUZUKI Safety Support

У 2019 Suzuki піднімає стандарти безпеки на принципово новий рівень. Всі датчики, комплекси, агрегати об'єднуються в одну систему - Suzuki Safety Support. Вона безперервно відстежує дорожню обстановку на 360⁰ в режимі реального часу. Бачить інших учасників руху, дорожню розмітку і знаки. Як тільки з'являється хоча б найменший ознака небезпеки, система реагує. По-перше, попереджаючи водія. А по-друге, роблячи комплекс дій. Звичайно, можливості її не безмежні і ви в будь-який момент можете відключати окремі компоненти. Але в цілому безпеку водіння Suzuki Vitara значно підвищилася.

Комфорт

Салон повністю перероблений, тепер кожен перемикач, кожна кнопка розташована саме в тому місці, де ви їх будете шукати. Знаходиться в автомобілі настільки комфортно, що ви навіть не помітите, як летить час в дальній поїздці. Крісла стали ще зручніше, клімат-контроль - ще точніше, шумоізоляція - ще лучше.

Новий двигун 1.4 BOOSTERJET

Новий двигун 1.4 BOOSTERJET

6-ступенева автоматична коробка передач

Діапазон передавальних чисел збільшений, щоб поліпшити динаміку автомобіля при розгоні. При цьому вдалося скоротити витрату палива. Ви відчуєте зміни вже при початку руху з місця. А на автостраді, якщо дозволите круїз-контроль, зможете економити більше палива, навіть на високих швидкостях руху. Автоматична коробка оснащена вбудованою системою охолодження. Це дозволяє продовжити її ресурс і ще більше скоротити витрату палива. (Поставляється з двигунами 1,0 та 1,4 BOOSTERJET)

Режим Auto

Повністю автоматичний режим роботи трансмісії. На всі випадки життя. Увімкніть його і довірте просунутої електроніці контроль передачі крутного моменту. Велику частину часу в цьому режимі автомобіль буде рухатися на передньому приводі (2WD). Але як тільки комп'ютер виявить найменшу пробуксовку, він включить постійний повний привід (4WD). Робота електронних систем налаштована таким чином, щоб забезпечити максимальну керованість автомобіля при мінімальній витраті палива.

Денні ходові вогні

Денні ходові вогні

Система Smartphone Linkage Display Audio

Не має значення, яким саме смартфоном ви користуєтеся. Ваш Сузукі Вітара здатний працювати з усіма, він оснащений Apple CarPlay, Android Auto ™ і MirrorLink ™. Нехай ваш гаджет і ваш автомобіль працюють разом. Слухайте музику, керуйте дзвінками, користуйтеся навігацією і пошуком на смартфоні, керуючи процесом на зручному мультисенсорном екрані головного пристрою.

Автоматичне гальмування

Автоматичне гальмування

Кольоровий інформаційний дисплей

Кольоровий інформаційний дисплей

Режим Sport

Створено для тих, хто бажає вичавити з автомобіля максимум. В цьому режимі включається постійний повний привід 4WD. Електроніка налаштована для проходження поворотів на максимально можливій швидкості. Спрацьовування системи ESP® затримується, щоб рух повністю залишалося під вашим контролем. Комп'ютер "забуває" про економію і робить все, щоб підтримувати обороти двигуна, потужність і крутний момент на високому рівні.

Зміна смуги руху

Зміна смуги руху

Камера заднього виду

Камера заднього виду

Режим Lock

Оптимальний для їзди по найскладнішим покриттям, таким як бруд, сніг, лід, пісок. Передача крутного моменту здійснюється рівномірно на передню і задню вісь. Завдяки такій жорсткій блокування, на бездоріжжі можна без праці вибратися з найскладнішої ситуації. На буксують колеса направляється гальмівне зусилля, а на ті, що ще мають зчеплення з поверхнею - крутний момент. Якщо ви їдете в режимі Snow, то режим LOCK вмикається автоматично, коли швидкість автомобіля перевищить позначку в 60 км / ч.

Контроль мертвих зон

Контроль мертвих зон

Передні та задні датчики паркування

Передні та задні датчики паркування

Режим Snow

Призначений для їзди в зимових умовах. Ідеальний для будь-яких засніжених або зледенілих поверхонь. Можна включати також на раскисшей або просто слизькій дорозі. Комп'ютер в цьому режимі контролює безліч параметрів, починаючи від рівня зчеплення і закінчуючи положенням керма і педалі акселератора. Як тільки буде потрібно - на задню вісь передається додатковий крутний момент. А система ESP® буде спрацьовувати з невеликим випередженням, щоб залишити автомобіль під вашим контролем в будь-якій ситуації.

Адаптивний круїз-контроль (ACC)

Адаптивний круїз-контроль (ACC)

Попередження про рух ззаду

Попередження про рух ззаду

  • Двигуни
  • Трансмісія
  • ALLGRIP 4WD
  • Освітлення
  • Мультимедіа
  • Безпека
  • Комфорт
  • Двигуни
  • Новий двигун 1.0 BOOSTERJET
  • Новий двигун 1.4 BOOSTERJET
  • 5-ступенева механічна коробка передач
  • 6-ступенева автоматична коробка передач
  • Технологія ALLGRIP 4WD
  • Режим Auto
  • Режим Sport
  • Режим Lock
  • Режим Snow
  • Світлодіодні фари
  • Денні ходові вогні
  • Дисплей мультисенсорний
  • Система Smartphone Linkage Display Audio
  • SUZUKI Safety Support
  • Автоматичне гальмування
  • Зміна смуги руху
  • Контроль мертвих зон
  • Адаптивний круїз-контроль (ACC)
  • Попередження про рух ззаду
  • Комфорт
  • Кольоровий інформаційний дисплей
  • Камера заднього виду
  • Передні та задні датчики паркування

Технічні параметри

Технічні параметри Обновленная Vitara Технічні параметри

  • Габаритні розміри
  • Місткість та маса
  • Двигун 1,0
  • Двигун 1,4
  • Трансмісія
  • Шасі
  • Динаміка та Екологія
  • Габаритна довжина, мм

    4175

  • Габаритна ширина, мм

    1775

  • Габаритна висота, мм

    1610

  • Колісна база, мм

    2500

  • Колія передніх коліс, мм

    1535

  • Колія задніх коліс, мм

    1505

  • Мінімальний
    радіус розвороту, м

    5,2

  • Мінімальний
    дорожній просвіт, мм

    185

 
 
 
 
 
 

Двигун

Система привода

Трансмісія

Споряджена маса, кг

Повна маса, кг

Місткість

 
 
 
 
 
 

Бензиновий 1,0 л BOOSTERJET

2WD

4WD (ALL GRIP)

5MT

6AT

5MT

6AT

1085-1160

1130-1180

1155-1230

1205-1250

1730

 

Бензиновий 1,4л BOOSTERJET

2WD

4WD (ALLGRIP)

6AT

6AT

1145-1945

1220-1265

1730

   

Місткість багажного відділення

Кількість місць

5 осіб

макс. об'єм
(за даними виробника)

1120 л

зі складеними спинками
заднього сидіння

710 л

із піднятою
задньою спинкою

375 л

Об’єм паливного бака

47 л

  • Тип

    K10C-DITC

  • Кількість циліндрів

    3

  • Кількість клапанів

    12

  • Робочий об'єм, см3

    998

  • Паливна система

    безпосереднє впорскування

  • Діаметр циліндра
    × хід поршня, мм

    73,0 × 79,5

  • Ступінь стискання

    10,0

  • Максимальна
    потужність, к.с./кВт/хв-1

    82(112)/5,000

  • Крутний момент, Н-м/хв-1

    170/2,000~3,500 або 160/1,800~4,000

  • Тип

    K14C-DITC

  • Кількість циліндрів

    4

  • Кількість клапанів

    16

  • Робочий об'єм, см3

    1373

  • Паливна система

    безпосереднє впорскування

  • Діаметр циліндра
    × хід поршня, мм

    73.0×82.0

  • Ступінь стискання

    9,9

  • Максимальна
    потужність, к.с./кВт/хв-1

    103(140)/5,500

  • Крутний момент, Н-м/хв-1

    220/1,500-4,000

Двигун

Система привода

Трансмісія

Передавальні числа

1-а

2-а

3-а

4-а

5-а

6-а

Передача заднього ходу

Передавальне число головної передачі

Бензиновий 1,0 л BOOSTERJET

2WD

4WD (ALL GRIP)

5MT

3.545

1.904

1.233

0.855

0.690

-

3.250

4.687

6AT

4.666

2.533

1.555

1.135

0.859

0.686

3.393

3.683

5MT

3.545

1.904

1.233

0.855

0.690

-

3.250

4.687

6AT

4.666

2.533

1.555

1.135

0.859

0.686

3.393

3.683

Бензиновий 1.4л BOOSTERJET

2WD

4WD (ALL GRIP)

6AT

6AT

4.044

4.044

2.370

2.370

1.555

1.555

1.159

1.159

0.851

0.851

0.672

0.672

3.193

3.193

3.501

3.501
  • Рульове керування

    Зубчато-рейкового типу

  • Гальма передніх коліс

    Вентильовані дискові

  • Гальма задніх коліс

    Дискові

  • Підвіска передніх коліс

    McPherson зі стійкою та пружиною

  • Підвіска задніх коліс

    Торсіонна балка з пружиною

  • Шини

    215/60R16, 215/55R17

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Двигун

Система привода

Трансмісія

Орієнтовна витрата палива

Міський цикл, л/100 км

Заміський цикл, л/100 км

Комбінований цикл, л/100 км

Екологічний клас

Максимальна швидкість, км/год

Час розгону від 0 до 100 км/год, с

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

         1,0 л Бензиновий BOOSTERJET

1,4 л Бензиновий BOOSTERJET

     

            2WD    

   4WD (ALL GRIP)

    2 WD    

4WD (ALL GRIP)

5MT

6AT

5MT

6AT

6AT

6AT

     
6,2 6,6 6,6 7,0 7,1 7,5
4,9 5,1 5,4 5,5 5,1 5,6
5,4 5,7 5,8 6,0 5,9 6,3
Euro 6  
180 180 180 180 200 200
11,5 12,5 12,0 13,0 9,5 10,2

Комплектація і ціни

Комплектація і ціни Комплектація і ціни

КОМПЛЕКТАЦІЯ ПРИВІД ТРАНСМІСІЯ

 

РОЗДРІБНА ЦІНА (ГРН.) НА АВТОМОБІЛІ
2019 р.в.

VITARA 1,0 л. GL 2WD 5MT   427 900
VITARA 1,0 л. GL+ 2WD 5MT   483 000
VITARA 1,0 л. GL+ ALL GRIP (4WD) 5MT   544 700
VITARA 1,0 л. GL+ ALL GRIP (4WD) 6AT   584 900
VITARA 1,0 л. GL+ 2WD 6AT   527 500
VITARA 1,0 л. GLX ALL GRIP (4WD) 6AT   659 300
VITARA 1,0 л. GLX 2WD 6AT   606 900
VITARA 1,4 л. GL+ ALL GRIP (4WD) 6AT   649 800
VITARA 1,4 л. GL+ ​2WD 6AT   590 600
VITARA 1,4 л. GLX ALL GRIP (4WD) 6AT   716 700

Галерея

Loading...