Двигуни
Турбований двигун 1.4 BOOSTERJET з системою прямого вприскування забезпечує збільшений крутний момент, даруючи більше задоволення від керування Vitara. Турбонагнітач з проміжним охолоджувачем створює максимальний крутний момент в діапазоні низьких оборотів двигуна, навіть на 1500 об/хв. Крім того, регулятор тиску наддуву і система прямого вприскування підвищують ефективність використання палива. У той же час короткі патрубки впускного і випускного колекторів роблять двигун легше і компактніше, а прискорення - більш швидким.
Конструкція надійного 1.6 літрового двигуна модернізована для збільшення крутного моменту у всьому діапазоні обертів. Зменшення ваги двигуна і навісного обладнання дозволяє домогтися чудової економії палива поряд з високою потужністю.
5-ступенева механічна коробка передач
Агрегат постійно вдосконалюється. У моделях 2019 року інженери посилили жорсткість корпусу коробки, щоб збільшити її ресурс, знизити рівень шуму і вібрації в салоні. Діапазон передавальних чисел доведений до ідеалу. Ви можете все так же насолоджуватися динамічним розгоном при ручному управлінні, і не переживати про витрату палива. (Поставляється з двигуном 1,0 BOOSTERJET)
Технологія ALLGRIP 4WD
Створена в 1970 році технологія постійно вдосконалюється. Інженери Сузуки довели систему повного приводу практично до ідеалу. Автомобіль здатний легко долати будь-які перешкоди на своєму шляху. Дорожнє покриття не має значення. Бруд, пісок, сніг, глина - в будь-якій ситуації Suzuki Vitara, оснащений ALLGRIP 4WD довезе вас до мети. Найголовніше - для подорожей за межами автострад тепер не потрібно проходити спеціальну підготовку. Електронні системи візьмуть всю складну чорнову роботу на себе. Вам потрібно лише вибрати напрямок.
Світлодіодні фари
Яскраві, стильні і економічні. Працюють в режимі ближнього світла. У нових моделях з'явилася окантовка блакитного кольору на прожекторної оптиці. Це робить стиль Сузукі Вітара виразним і індивідуальним.
Дисплей мультисенсорний
Збільшена діагональ дисплея - тепер 7 ". Поверхня - мультисенсорная. Це означає, що управляти зображенням можна відразу декількома пальцями. Дуже зручно, наприклад, коли потрібно змінити масштаб карти в навігаційній системі. Покращена функція Hands-free, щоб ви могли безпечно говорити по телефону під час руху. Чотири нових режиму: Прослуховування, Дзвінок, Рух, Підключення, щоб ви могли повністю контролювати мультимедіа в будь-якій ситуації.
SUZUKI Safety Support
У 2019 Suzuki піднімає стандарти безпеки на принципово новий рівень. Всі датчики, комплекси, агрегати об'єднуються в одну систему - Suzuki Safety Support. Вона безперервно відстежує дорожню обстановку на 360⁰ в режимі реального часу. Бачить інших учасників руху, дорожню розмітку і знаки. Як тільки з'являється хоча б найменший ознака небезпеки, система реагує. По-перше, попереджаючи водія. А по-друге, роблячи комплекс дій. Звичайно, можливості її не безмежні і ви в будь-який момент можете відключати окремі компоненти. Але в цілому безпеку водіння Suzuki Vitara значно підвищилася.
Комфорт
Салон повністю перероблений, тепер кожен перемикач, кожна кнопка розташована саме в тому місці, де ви їх будете шукати. Знаходиться в автомобілі настільки комфортно, що ви навіть не помітите, як летить час в дальній поїздці. Крісла стали ще зручніше, клімат-контроль - ще точніше, шумоізоляція - ще лучше.
6-ступенева автоматична коробка передач
Діапазон передавальних чисел збільшений, щоб поліпшити динаміку автомобіля при розгоні. При цьому вдалося скоротити витрату палива. Ви відчуєте зміни вже при початку руху з місця. А на автостраді, якщо дозволите круїз-контроль, зможете економити більше палива, навіть на високих швидкостях руху. Автоматична коробка оснащена вбудованою системою охолодження. Це дозволяє продовжити її ресурс і ще більше скоротити витрату палива. (Поставляється з двигунами 1,0 та 1,4 BOOSTERJET)
Режим Auto
Повністю автоматичний режим роботи трансмісії. На всі випадки життя. Увімкніть його і довірте просунутої електроніці контроль передачі крутного моменту. Велику частину часу в цьому режимі автомобіль буде рухатися на передньому приводі (2WD). Але як тільки комп'ютер виявить найменшу пробуксовку, він включить постійний повний привід (4WD). Робота електронних систем налаштована таким чином, щоб забезпечити максимальну керованість автомобіля при мінімальній витраті палива.
Денні ходові вогні
Денні ходові вогні
Система Smartphone Linkage Display Audio
Не має значення, яким саме смартфоном ви користуєтеся. Ваш Сузукі Вітара здатний працювати з усіма, він оснащений Apple CarPlay, Android Auto ™ і MirrorLink ™. Нехай ваш гаджет і ваш автомобіль працюють разом. Слухайте музику, керуйте дзвінками, користуйтеся навігацією і пошуком на смартфоні, керуючи процесом на зручному мультисенсорном екрані головного пристрою.
Автоматичне гальмування
Автоматичне гальмування
Кольоровий інформаційний дисплей
Кольоровий інформаційний дисплей
Режим Sport
Створено для тих, хто бажає вичавити з автомобіля максимум. В цьому режимі включається постійний повний привід 4WD. Електроніка налаштована для проходження поворотів на максимально можливій швидкості. Спрацьовування системи ESP® затримується, щоб рух повністю залишалося під вашим контролем. Комп'ютер "забуває" про економію і робить все, щоб підтримувати обороти двигуна, потужність і крутний момент на високому рівні.
Зміна смуги руху
Зміна смуги руху
Камера заднього виду
Камера заднього виду
Режим Lock
Оптимальний для їзди по найскладнішим покриттям, таким як бруд, сніг, лід, пісок. Передача крутного моменту здійснюється рівномірно на передню і задню вісь. Завдяки такій жорсткій блокування, на бездоріжжі можна без праці вибратися з найскладнішої ситуації. На буксують колеса направляється гальмівне зусилля, а на ті, що ще мають зчеплення з поверхнею - крутний момент. Якщо ви їдете в режимі Snow, то режим LOCK вмикається автоматично, коли швидкість автомобіля перевищить позначку в 60 км / ч.
Контроль мертвих зон
Контроль мертвих зон
Передні та задні датчики паркування
Передні та задні датчики паркування
Режим Snow
Призначений для їзди в зимових умовах. Ідеальний для будь-яких засніжених або зледенілих поверхонь. Можна включати також на раскисшей або просто слизькій дорозі. Комп'ютер в цьому режимі контролює безліч параметрів, починаючи від рівня зчеплення і закінчуючи положенням керма і педалі акселератора. Як тільки буде потрібно - на задню вісь передається додатковий крутний момент. А система ESP® буде спрацьовувати з невеликим випередженням, щоб залишити автомобіль під вашим контролем в будь-якій ситуації.
Адаптивний круїз-контроль (ACC)
Адаптивний круїз-контроль (ACC)
Попередження про рух ззаду
Попередження про рух ззаду